milouopmalta.reismee.nl

Het einde is in zicht

Hey allemaal,

Mijn laatste blog van mijn tijd hier. De weken zijn ontzettend snel gegaan, super veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Daarbij komt het heerlijke weer, waarvan ik heel erg heb genoten.

Vandaag was mijn laatste schooldag. Ik heb mijn certificaat opgehaald en dus heb ik mijn cursus hier afgesloten en dat met het niveau C1 (gevorderd!!!!)

Ik heb onwijs veel geleerd, niet alleen engels ook op veel andere gebieden. Heb heel wat heimwee gehad, maar heb het allemaal doorstaan en ben hier toch een hele tijd geweest. Mijn vlucht is morgenochtend vroeg, om 6 uur word ik al opgehaald vanaf mijn gastgezin en dan begint mijn reis naar huis. Ik heb ontzettend veel zin om naar huis te gaan en iedereen te zien en met mijn katjes te knuffelen, maar ik zal het hier ook heel erg missen. Het was echt de zomer van mn leven hier, iedereen bedankt die daar deel van heeft gemaakt!

Veel liefs Milou

Reacties

Reacties

Erik

Goeie terugreis!
:)

Hans

Je hebt het fantastisch gedaan schat, we zijn heeeel trots op je. Kan bijna niet wachten tot je weer bij ons bent!

Ellen

Wat was het avontuur. Een ervaring om nooit te vergeten. Tot morgen. XX

Marie-Margreeth

Dankjewel voor je leuke verhalen van de afgelopen weken! Welkom thuis!

Karin

Gefeliciteerd met je certificaat!!
Goed gedaan!
goede terugreis!!

Margriet

Een geweldige ervaring om nooit te vergeten! Geniet van je laatste avond op Malta en morgen een goede reis!

Anna

Super fijn dat je ondanks de heimwee het er toch zo leuk hebt gehad ! Zie je snel weer!! Lfs!

Lieke

Hee,
Ik ben van plan om deze zomer met ef op reis te gaan zou je mij willen mailen? Mijn mailadres is liekevanstrien1998@hotmail.com

Het zou echt super leuk zijn als ik nog iets van je hoor, fijne kerst trouwens nog!!

Groetjes lieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!