milouopmalta.reismee.nl

Alweer een weekje voorbij..

Hey allemaal,

De tijd hier gaat ontzettend snel, de derde week is alweer voorbij. Deze week zat ik eindelijk op het goede niveau denk ik, de klas is erg leuk, dus super!! Ondanks het hier heel leuk is, heb ik toch ook veel heimwee, maar afgelopen weekend waren mijn ouders, broertje en zusje op bezoek vanuit Sicilie, dus nu kan ik er weer tegenaan!!

Vrijdag ben ik niet naar school gegaan (gespijbeld met mijn ouders toestemming.. natuurlijk..) Die dag zijn we naar Valletta en Mdina geweest. Het was heel gezellig om eindelijk weer even bij mijn familie te zijn. We hebben heerlijk gegeten bij fontanella (voor mij al de derde keer..) Die avond allemaal ontzettend moe, want iedereen moest zo erg aan het weer wennen, behalve ik, - terwijl ik in warme landen altijd degene met hoofdpijn ben - maar ik ben na drie weken, dus goed gewend.. denk ik.

Zaterdagochtend ben ik heeeel vroeg naar Sliema gegaan (waar het hotel van mijn familie was). In Sliema hebben Birgit en ik gewinkeld, wat ouderwets gezellig was en wat we eigenlijk elke vakantie wel doen, maar dit keer was ik er niet, dus we hadden wat in te halen, natuurlijk, we blijven uiteraard wel meisjes. Die middag met z´n allen de bus genomen en naar Golden bay geweest, super mooi, heerlijk met z´n allen in de zee gezwommen, maar opnieuw heeeel erg warm. Daarna lekker met z´n allen plakkend en onder het zand in de bus terug. In de avond lekker uiteten geweest en daarna ´op stap´. De weg gezocht naar de bus, dit duurde ongeveer een halfuur, maar we waren niet getreurd, want was is nou een halfuur. Eenmaal bij de bus, misschien wel 3 kwartier gewacht, wat toch redelijk de pret drukte. Uiteindelijk een taxi genomen naar St. Julians en waren we na anderhalfuur toch op locatie. Lieuwe mocht eigenlijk de club niet in vanwege zijn leeftijd, maar vooruit zeiden ze en daar zaten we dan met z´n allen. Birgit en ik samen aan de cocktails. Ontzettend leuk!!! Momentje om niet meer te vergeten.

Zondag zijn we laat op gestaan, al was ik natuurlijk wel weer rond 9 uur in het hotel, want ik heb wel gemerkt, veel slaap zit er hier niet in. Wat nu eigenlijk ook wel gewend is.. Die dag naar Buggiba geweest, ontzettend leuk stadje, heerlijk geluncht met omelet, de eerste in 4 weken, dat smaakte dus wel even goed. Daarna naar Melieha, maar meer in de bus gezeten dan eruit, maar goed, ook vanuit de bus was het uitzicht prachtig. Onze laatste avond hebben we samen pizza gegeten op het strand en daarna nog een ijsje bij ´do it yourself´. Super lekker, super veel, maar super de moeite waard. Eenmaal het afscheid was wel weer moeilijk, maar goed we kijken zeker terug op een ontzettend leuk weekend. En... ik sta tenminste op wat vakantie foto´s wat ook wel een beetje leuk is voor ons bord in de gang, of voor later..

Nu is de nieuwe week weer begonnen, wat voor mij betekent: school... ANNA KOMT. Het wordt vast heel erg leuk!!!!!

Groetjes, Milou

Reacties

Reacties

Hans

Wat was het een gezellig weekend en fijn om jou weer te zien Milou. Succes en veel plezier met Anna! xxx

Ellen

Heel fijn om weer even als gezin compleet te zijn en onder jouw leiding mooie stukjes van Malta te zien. Lekker genieten met Anna. Weer een mooi verhaal opgeschreven!????

lieuwe die bijna niet in de club mocht

hee lieve schat,

nog heeeeeeeel veel plezier met anna
xxxxxxxxxxxxx

Birgit

Heel leuk geschreven skattie! Ik vond het super om weer even bij je te zijn. Heel veel plezier nog en vooral lekker genieten! See you soon!! Liefs vanuit het koude Nederland..
Dikke kus!

Margriet

Zo te lezen hebben jullie een heel leuk weekend gehad met z'n allen. Geniet nog maar lekker van je tijd op Malta!

karin

Jammer dat wij ook niet zo'n rondleiding over Malta hebben gekregen van jou...

Hadden we toch wat beter moeten regelen..
Veel plezier met je vriendin en tot gauw!
XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!