milouopmalta.reismee.nl

Nieuwe week, nieuw niveau, nieuwe mensen

Hey Allemaal,

Maandag begonnen in een nieuw niveau, wat eigenlijk ook weer te makkelijk was..., dus deze maandag maar weer eentje hoger. De klas was wel ontzettend leuk en ik heb heel veel plezier gehad met iedereen deze week. In de avond zoals elke week de welcome party, voor de nieuwe mensen of de mensen die gewoon zin hebben in een feestje. Was erg leuk, heb veel nieuwe mensen ontmoet.

De ochtend erna moest ik vroeg op, ondanks de weinige slaap die ik hier krijg, ging dat prima. Het was ontzettend leuk in de klas, dus dat maakte veel goed. Dinsdag was ik al om 1 uur klaar en die middag hadden Willemien, Josien, Noa en ik besloten om naar Golden Bay te gaan. Het eerste zandstrand wat ik hier heb gezien!!! Ondanks dat er overal zand zat, heb ik heerlijk een paar uur op het strand gelegen en dat kan ik niet zeggen van de rotsen, dus pluspunt voor het zandstrand. Die avond ben ik nog met Willemien en Noa naar Mdina geweest. We hebben daar avond gegeten in het restaurantje fontanella. Ontzettend lekker, ik had een salade met kip, smikkelen!!!!

Woensdagochtend ben ik lekker bijgekomen was de eerste tijd hier, vanaf dag 1 was ik nog geen een avond eerder thuis geweest dan 11 uur, dus het was wel tijd voor relaxing. Daarna naar school en ´s avonds naar de film was het idee. Keurig om half 9 in de bioscoop, film zou 9 uur beginnen iedereen was perfect op tijd. ´s Middags nog even nagevraagd hoelaat hij zou beginnen en of er nog veel plaatsen waren, dus helemaal goed. Kwamen we daar film uitverkocht..., nou niet getreurd. We gingen naar het strand, lekker op het strand gezeten met mensen uit Frankrijk en Turkije, toch nog een goed avondje voor ons engels..

Donderdagochtend had ik eerst school en daarna ben ik naar de sportschool gegaan. Ik wilde wel eens kijken hoe de sportschool hier was en 6 weken sporten vond ik eigenlijk al niks. Eenmaal in de sportschool was het heel mooi, (veel mooier dan in Nederland). Ik heb heerlijk gesport, ondanks de warmte buiten. Mag ik dus wel trots op zijn, dat ik bij 33 graden buiten, toch naar de sportschool ga. Rond 1 uur waren er meer mensen klaar met school en zouden we gaan zwemmen, maar niet zomaar ergens. We hebben gezwommen in een 5 sterrenhotel, super gaaf en het was ontzettend mooi! Die avond alweer afscheid genomen van de eerste die naar huis ging en vrijdag avond nog van veel meer mensen. Vrijdag ben ik dan toch nog zoals gepland naar de bioscoop geweest. Dat was de afsluiting voor mij met Tess en Cecile, met wie ik al in contact was sinds de transfer vanaf het vliegveld. Het was wel moeilijk, maar het is niet anders en we hebben een ontzettend leuke tijd hier gehad.

EN DAAR WAS HET WEEKEND WEER;

Het begon een beetje verdrietig, in de kamer naast mij sliepen 2 spaanse meisjes Ana en Paula. Ze kwamen tegelijk met mij, nu 2 weken geleden, maar ze gingen vandaag weg. We hebben nog wel even foto´s gemaakt en ze hebben een verhaaltje geschreven in mijn agenda en ik op hun shirts, maar toch was het erg jammer, want ik was erg close met hen. Ik ga ze heel erg missen en ik hoop ze ooit nog een keer te zien. Heb zoveel lol met ze gehad!!

Maar goed.. weekend

Geen school hele dag vrij, dus leuke dingen doen! Vandaag ben ik de hele dag naar Comino geweest, samen met een groepje nederlanders. We zijn om 8 uur met de bus vertrokken en hebben om 9 uur de boot genomen naar Comino. Comino is een eilandje verderop, heel klein, maar met heel mooi blauw water en dit noemen ze ook de blue lagoon. Ik heb er hele mooie foto´s van en ik wil ze allemaal wel een keer laten zien!, maar als je nou echt heeeeel nieuwsgierig bent, stuur maar even een appje! Het was een ontzettend leuke dag, ondanks de 36 graden (ze zeggen dat er een hittegolf gaande is hier, hopelijk gaat het snel weer over, doe mij maar 27 graden hoor..)

Morgen ga ik waarschijnlijk naar Gozo, samen met Willemien, maar hoe en wat ik heb gedaan horen jullie nog wel van mij in mijn volgende blog!

Liefs, Mil

Reacties

Reacties

Erik

Wederom:

Leuk leuk

Groetjes, Erik

Heit

Leuke blog en mooie avonduren!

Ellen

Leuk geschreven. Je maakt heel wat mee joh. Lekker blijven genieten. Liefs mama

Cecile

Dikke knuffel lieve Milou, you rock babe!

Tess

Milou!! Ik heb ook echt een ontzettend leuke tijd met jou gehad en ik weet zeker dat je het de komende weken ook super gaat vinden :)

Xxx

karin

Tjonge..hoeveel uren heeft jouw dag?

..wat gebeurt er veel zeg..
..Gelukkig heb je nu 2 leuke adresjes in Spanje om naar toe te gaan.
Succes daar!!!

niveautje!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!