milouopmalta.reismee.nl

Een weekje met Anna, maar ook een weekje met afscheid

Hey allemaal,

Woensdagmiddag kwam Anna aan, direct diezelfde avond afgesproken en samen op het strand pizza gegeten.. net zoals de laatste avond. Mooi (en lekker) begin en eind. Woensdagavond wat gedronken met Willemien en nog eventjes op stap geweest om de boel te verkennen, maar nog niet echt feest, want dat zou de dag erna wel komen. En ja dat kwam zeker, donderdagavond zijjn we naar een poolparty geweest in Cafe del mar. Een zwembad aan de zee, samen met duitsers, russisch, fransen en wij Nederlanders natuurlijk. We hebben hele avond gezwommen en spelletjes gedaan in het zwembad (als kleine kinderen...) We waren ook de enige die zich zo gedroegen, maar ik hou het er maar bij dat we de enige waren die het zooo leuk hadden.

Vrijdagochtend zijn Anna enik naar Sliema gegaan en hebben we daar gewinkeld. Het was ontzettend warm, maar ondanks dat was het erg leuk. Daarna moest ik naar school, maar Anna kon het goed vinden met mijn vrienden hier, dus ging ze samen met Willemien naar het zwembad. Wat eigenlijk wel grappig was. Die avond zijn we op stap geweest, wat voor Willemien en Bram de laatste keer hier met deze groep was, dus dat moesten we even goed vieren. Eenmaal in een club met Bram en Melanie, kwam het nederlandse liedje drank en drugs (voor Bram en mij natuurlijk het hoogtepunt van de avond, verder dacht niemand daar zo over volgens mij..)

Zaterdag met Anna hele dag bij het zwembad gelegen (beetje bijgekomen van de dag ervoor), eind van de middag een film gekeken in bed, omdat het zo warm was, dus een heel relaxt dagje gehad. Zondag waren we wel weer fanatieker met activiteiten hoor..

Naar de Blue Grotto geweest en nog even naar Valletta. Wat overigens weer heel warm was, op een bordje zagen we 38 graden.., dus lekker op een terrasje gezeten en verder gewoon heeeerlijk niks. In de avond lekker op het strand gegeten, zoals ik al zei. Maar de pizza was zoveel, dus we zouden het maar weggooien. We hadden het ook al even laten staan, dus het was inmiddels koud. Toen we naar de prullebak liepen, vroegen mensen of we gek waren geworden, je gooide toch geen pizza weg. Dus hebben we het aan die mensen gegeven, of ze het hebben opgegeten betwijfel ik.. maar goed ze waren in ieder geval erg blij..

Daarna Anna uitgezwaaid, die over een paar uur weer naar Nederland vertrekt.. Erg jammer, maar de tijd hier samen was ontzettend leuk! Nu begint ook mijn laatste weekje, de tijd is heel erg snel gegaan, deze week nog een toets maken en dan krijg ik hopelijk aan het einde mijn certificaat als die optijd klaar is.

Ik denk dat hierna nog 1 blog komt over het einde, maar zo niet. Ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik jullie via deze manier op de hoogte heb gehouden van mijn avonturen hier. Het was een super leuke ervaring, maar ik kan ook niet wachten om iedereen thuis weer te zien!

Groetjes, Milou

Reacties

Reacties

Erik

Jammer dat het alweer de laatse is,
ik hoop dat het leuk was :)

Groetjes,

Ellen

Leuk om weer te lezen. Nog genieten van deze week. En heerlijk dat je dan weer thuis komt. XX

Cecile

Ahh Milou, fijn om te lezen hoe leuk je het nog hebt! Ondanks dat het hier nu ook lekker weer is ben ik toch wel een beetje jaloers op je hoor! Knuffel en een fijne laatste week nog ????

Cecile

Okee dat laatste was eigenlijk een kuspoppetje maar die doet het dus niet ;)

Karin

Succes nog deze week en geniet!
XX

who do you think, iam a little boy my name begins with the L

geniet nog maar even want straks ben je weer terug in Nederland....

Hans

Geniet nog even vh laatste stukje en dan weer fijn naar huis

Anna

Het was super leuk om met je op Malta te zijn en te genieten! We hebben het erg leuk gehad en ben blij dat je volgende week weer thuis bent! Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!